Ik zoek een nummer wat gezongen is door een vrouw? Ze zingt in het refrein meerdere malen i'm addicted. Het is een dansnummer. K'choice is het niet!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

The Black Eyed Peas - Just can't get enough.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit is hem niet. Kan me niet herinneren dat er rap in zit. Het is een sexy dans nummer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik laat 'm toch even staan, ook al is het antwoord niet goed. Het is namelijk een vrij voor de hand liggend antwoord, daarmee voorkom je dat mensen nogmaals dit antwoord geven.
Enrique Iglesias - Addicted
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het is een vrouw die het lied zingt